Eredményeink

Ismerje meg eredményeinket!

Biciklis oktatás Pestszentlőrincen 3.

2022. június 11-én újabb csapattal vágtunk neki a 18. kerületi önkormányzat által támogatott, ingyenes kerékpáros tanulótúrának. Átvettük a KRESZ elsőbbségadással kapcsolatos szabályait, kitérve olyan pontokra, hogy hogyan érdemes kereszteződéseken áthaladni...

Kihívás napja 2022

A sport és a környezettudatosság közelebb áll egymáshoz, mint gondolnánk és mindkettő hozadéka az EGÉSZSÉGES test / bolygó. A kihívás napja alkalmából egyesületünk a kerületi iskolákkal, óvodákkal és más civil szervezetekkel együtt csatlakozott az Önkormányzat...

Biciklis oktatás Pestszentlőrincen 2.

2022. május 14-én újabb csapattal mentünk végig a kerületet bejáró túránkon. Hasznos praktikákat tanultunk el oktatónktól többek között az elindulás, kanyarodás, lakatolás témakörökben. A tekerés végén Anita a Töltődőben limonádéval és szendvicsekkel várta a kitikkadt...

Biciklis oktatás Pestszentlőrincen

Szuper hangulatú közös tekeréssel jártuk be Pestszentlőrincet május 7-én. Kipróbáltuk, mire kell figyelni a kerületben jellemző kertvárosi és forgalmasabb utakon, hogyan és mikor érdemes sávot foglalni és milyen módon tudjuk közterületen hagyni a bringáinkat. 20 fős...

Anyák Napja a 18. kerületi Tomory Lajos Múzeummal

Április 30-án szombaton egyesületünk részt vett a 18. kerületi Tomory Lajos Múzeum által szervezett anyák napi programon, ahol 3 sátorral vártuk az érdeklődőket. A gyerekek színes kartonok, színes újságpapírok és festékek felhasználásával anyák napi meglepetést...

Szemétszedés a mohácsi Cigány-zátonynál (II.)

És igen! Valami elindult Mohácson. Egyre több a környezetéért tenni akaró és ténylegesen tevő ember. A 2022. márc. 20-i nagyon sikeres szemétszedő akció után ápr. 10-én a 19.000 lakosú Mohácsról már 30! önkéntes szánt 3 órát a szabadidejéből és folytatta velünk a...

Közösségi komposztpontot nyitottunk Budapest 18. kerületében

Mérföldkőhöz értünk, 2022. március 27-én megnyitottuk a közösségi komposztpontunkat a Vilmos Endre Sport Centrumban, Budapest 18. kerületében. 3 tárolót építettünk, felületkezeltünk, geotextileztünk. Köszönjük tagjaink sok munkáját, az Önkormányzat, a Városgazda Zrt....